2016年4月26日 星期二

開餐達人 (觀塘) - 不過不失 特價lunch

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 3 環境: 3 服務: 3 衛生: 3 抵食: 3
(5星為最高)

每日 lunch 前 lunch 後都行過開源道都會聽到有個姐姐企係到問路人食左飯未,同埋話所有lunch 九折。今日我有個同事叫我地去個邊食,好丫試下新野都好
,去到樓下上樓,好似入左迷宮咁,轉左兩個圈先到。
去到餐廳,員工叫我地出門等等,佢地當然比埋餐牌我地先睇睇食咩啦
望左餐牌我同另兩個同事都異口同聲地話要B,即係日式咖喱牛柳粒啦,之後我地係門外等左大慨 5-10分鐘到,係出門見到外賣餐牌,足足平過堂食有十蚊咁多,曾經有一刻想叫外賣
最終都覺得算啦,都來左咁就係到食啦,等到員工叫我地入去可以入坐,我同另一女同事就好好奇地望下人地食咩,
一睇就出事,我地見到個日式咖喱牛柳粒賣相唔係幾好咁wor,坐底左我同佢即去考慮食其他野,咁我叫見到 椰香汁焗雞扒幾好,我就叫呢個,而同事就叫 肉醬意粉,另一位就叫個貴野 豬扒配茄汁,最後一位就叫左 “日式咖喱牛柳粒“ 聽完我同另一同事 o 左咀,可能佢路上冇睇到啦
 Anyway 冇提佢,等佢試下...

上左餐湯,有紅有白,no comment,唔會expect 有幾好
椰香汁焗雞扒
開頭見個飯係炒飯底,好開心以為會有炒飯香,點之冇,而且仲一舊舊,
傷心唔好食,雞扒同個汁就正常啦,最終我只係食哂d 雞扒,飯就唔食了。

意式焗肉醬意粉
同事比左我試一d,味道好奇怪,唔係咸既,而係有少少甜甜地,番茄味又唔夠出,真心嘛嘛地

意式豬扒配茄汁
同事話好食,睇落都唔差,不過咁貴我未必會叫

日式咖哩牛柳粒飯
當我同另一同事一開始以為唔好食而改點其他野既時候,我地錯了
 我偷左同事一舊來試,OMG,出奇地好味!!!
 呢個故事又教訓我地“凡事唔可以睇外表“ 真後悔


凍奶茶
因為我地有四人以上,所以賣單有 85折

沒有留言:

張貼留言