2016年4月8日 星期五

火星料理 (觀塘) - Part 2 抵食晚餐

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食: 4 

(5星為最高)

今晚同同事去打羽毛球所以收工時同同事係附近食飯,諗左好耐都唔知食咩
,特然有位同事話不如去火星,我地平時都係lunch 去食不如試下晚飯?
 如果中家有睇我之前寫過火星食評,我去親個到都食個牛勒骨飯!
 聽到火星口水都洗,即刻話好! 5人出發去火星


到左火星冇咩人好多台,誰不個老板唔比我地入,問我地有冇booking....
我地點會book 丫,隨心隨意去既! 老闆話 fully book wor.... 玩咩!!!咁多吉台....之後老板佢睇左 booking 問我地 1個鐘食用時間ok 唔ok....
 of course 冇問題啦,我地趕去打波,二十分鐘咩都搞掂啦! 

一坐到台menu 都唔睇就知自己想食咩,同事望左 menu 問牛勒骨即係十一號啦,咁十一號幾人要,我地叫左三份包括我,因為我食量少佢地份量又大,所以我同另兩同事叫兩份 share. 另外我地分韓式抄粉絲。 

店員一攞過來,
我地冇叫wor,睇一睇 牛勒骨湯....OMG 叫錯左.....仲要三分都係牛勒骨湯
好唔開心,唔係店員問題,係我地冇睇menu 既人,信左過未來過火星既同事
 好可憐,故時教訓我地 要睇menu 唔好交比唔知頭唔個知路既朋友仔!!! 冇計啦,自己錯照食~~~~

第一度-牛勒湯飯
個湯好入味,入而又又粉絲,豆腐,菜,同一d 配菜,其實都唔差,只不過牛勒骨有d 騷味,鐘意騷味就岩哂,不過我都係鐘意炆牛勒骨

第二道- 韓式炒粉絲
甜甜地,咸咸地,第一次食 好好咪,有蛋絲,翠肉瓜,冬姑片,耶菜絲,carrot絲,炒起上來好和味,good 野,只不過係油左d

at the end 多一個同事過來,我呢d 細食人同埋佢一齊share 即 4個人食兩道,OMG 晚餐抵到呢 $20each 

食韓野一定有小菜,由於人多小菜都多過人
有魚仔,黑豆,土豆絲,泡菜,蕃薯,波菜,青瓜...勁多


again 再次提醒,叫野食要睇 menu!

沒有留言:

張貼留言