2016年4月24日 星期日

豪華餅店 (九龍城) - 蛋撻同葡撻一樣味

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 3 環境: 2 服務: 2 衛生: 2 抵食: 2
(5星為最高)

同屋企人去左九龍城食lunch,食完因為車壞左要call 拖車,係等拖車時家姐話佢同事成日去 豪華餅店買蛋糕,就因為咁我地係呢個時間走去睇睇
由於大雨,所以唔見有人排隊,我同家姐望左一陣最終都冇買到蛋糕,因為都幾貴下感覺唔係好值,最後我地就買左 蛋撻同葡撻各一件試試, $7 一隻都唔算貴既。

由於大雨又攞傘,所以係狼狽情況下沒有拍蛋撻照,我諗大家望其他食評相都一樣,蛋撻同葡撻樣都唔會有差別。

蛋撻同葡撻一樣味,家姐食蛋撻我就食葡撻,家姐佢話個蛋撻幾好丫,酥皮唔油,蛋香味重,我食完之後覺得個葡撻似蛋撻多囉,之後咬左家姐個蛋撻,
一樣味........唔係呀fa,同樣家姐有同樣感覺,所以大家要試試一樣就ok 了。

我總結會係 不過不失,路過肚餓可以食,唔洗專登去

沒有留言:

張貼留言