2016年4月3日 星期日

文輝墨魚丸大王 (中環) - 食物一流, 服務九流....

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 5 環境: 2 服務: 1 衛生: 3 抵食: 4
(5星為最高)

在CHICCA 剪完髮已經是 2 小時後的事, 我跟朋友耐不住肚鵝, 揀了這間在旁邊的墨魚丸大王
店員都是七十多歲的老人家, 我們坐下叫了一樣, 想再想一陣再叫, 
給他話要一次過點菜.....

點了菜後問他要兩個碗, 因為想開心share, 點知他叫我們出去自己攞, 而當時店冇客人 

我唔出去攞, 最後他竟然真的唔理我......如果是其他餐廳, 炒左佢十萬次! 

不過食物上枱, 真的不得不讚!! 


酥炸百花魚蓉球

我們一開始以為是炸過龍了, 有點黑, 以為食落口會好硬....
點知咬下很脆口, 外面原來不是麵粉, 是細的麵包粒!!! 

中間是百花魚蓉, 香口彈牙! 
 層次很豐富
香茅雞翼

這是我這一年來食過最好味的雞翼! 真心讚
皮炸得很脆, 好似乳鴿咁
而且醃得很香, 內裡的肉仍很嫩滑 
白灼太子墨

這個菜色在香港不常見, 細細粒的墨魚仔熱上, 配了herbs 一齊點醋, 很香
而且真的是食鮮味
$38 一大碟! 平靚正
說真的, 他們的店員很趕客, 如果不是食到這些美味, 我會很嬲的走!! 

沒有留言:

張貼留言