2016年4月12日 星期二

富田和食亭 (藍田) - 抵食日式放題在藍田

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食: 5 

(5星為最高)

好少可會來到藍田食 dinner, 由於朋友住個藍田, 而我又係觀塘返工, 諗諗下不如入藍田食. 加上見 
openrice 既同志話呢間平又唔錯, 所以打個電話來訂個靚位, book 左食7點    

一向早到既我緊係去囉位先啦, 未到7點就去到餐廳, 一去到門口 OMG 咁多人既??? 今日唔係 weekday night 咩??? 再望埋入面 wow full 哂.... 咩事咩事? 有金執??? 哈哈 之後見到好多阿姐阿哥囉住團購既 print out 心諗正價都唔洗 兩舊水, 你地團購咪仲平 
 .... 算啦鬼叫自己平時唔睇開呢D 野只有得個望字囉....
出面等左 5 分鐘左右就入得啦, 因為佢地分左一輪輪, 入到 of course 睇下有咩食啦, 天秤座既我又發揮左 選擇困難症既病態 


 .....咁多野都唔知選咩好..... 因為咁影左張 menu 比大家睇睇....
細食既我當然唔會咩都點哂啦, 用左排除法來排走一D 先, "拉麵" 同 "火鍋" byebye 
 ,  之後一望....  



  酒呀!!! 唔多放題有清酒同梅酒飲, 好酒既我咩都放底, 先 tick 左清酒同梅酒各一支先啦! 飲住慢慢選食物~
清酒 係冷清酒 好清好易入口 飲左都唔多覺 (之後飲左幾杯先知有後勁), 梅酒岩哂D 唔係好飲得既朋友 佢好甜, 不過就少左D 梅味, 比甜味 cover 左, 朋友唔好飲酒, 去左出面睇野飲, 野飲都係任囉, 而且多選擇! 朋友選左個韓文字cider, 來佬野去飲! 
野食係我地傾傾下計既時候出現, 心諗都幾快手wor, 先出場既係 刺身同壽司先啦, 叫左以下既食物:
刺身全部都很鮮甜哦
- 三文魚刺身 - 吞拿魚刺身 - 鮮柱貝刺身 - 甜蝦刺身 - 虎蝦刺身

壽司
- 鮮帶子壽司  (帶子夠新鮮) - 火焰蟹棒壽司 (呢個有驚喜,意想不到的好味,蟹棒唔會覺得同超級市場買咁, 唔識形容) - 火焰XO醬和牛壽司 (都好好食, 牛肉唔硬, 唔痂牙)
- 三文魚壽司 - 火焰芝士蝦反卷 (都正正常常啦)
小食類
- 芝麻八爪魚 (正常,很難不好吃) - 中華沙律 (正常,很難不好吃)- 胡麻醬冷拉麵 (這個第一次食,感覺很不錯, 醬也很濃)- 和風野菜沙律 (喜歡蔬菜的朋友應該喜歡,因為清淡 哈哈)- 七味溫泉蛋 (我馬馬地,不過朋友話,幾特別可以一試)
- 蒜香雞中翼 (正常,很難不好吃)- 日式吉列蠔 (OMG 


  好好味, 而且有汁的!)- 紫心香芋丸 (OMG 呢個好好味,不得之鳥,芋頭香味好濃,粉皮很薄超好的!)
- 黃金生蠔 (另類驚喜,汁好好味)- 西冷牛扒 (都好好食, 牛肉唔硬, 唔痂牙) - 清酒煮峴 (感覺有點清, 唔係清酒,而系清淡)
2nd round 叫左串燒蝦,菠蘿,雞軟骨,冬菇 - 呢D 都算不錯,很有 BBQ 的燒味,and then 再來壽司覆卓, 北寄貝壽司 (北寄貝新鮮有嚼感),火焰黑松露帶子壽司(黑松露好香好重味道),火焰XO醬和牛壽司,三文魚壽司。
最後甜品,一看....為什麼跟我之前看openrice 其他同志的照片都有很多款式,看來我是第二輪所以沒什麼選擇了,沒有我想要的芒果布丁,只好試試 Strawberry 咯,其實也很香! 


埋單成為 $370 抵到呢!

沒有留言:

張貼留言