2016年4月27日 星期三

珠記冰室 (觀塘) - 午餐時段有d迫,同正常食物冇驚喜

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 3 環境: 3 服務: 3 衛生: 4 抵食: 3
(5星為最高)

公司對面開左間新既冰室,同事話好出名既,好多雜誌都有寫,又點點點 搞到我成日好想食同好有期望
 成日見到排好長同要等,搞到一次又一次都食唔到


今日同同事專登提早出門為左試下佢地究竟有幾好,12.15就去,去到果然唔使排隊
,不過呢我地被安排搭台
搭台唔緊要,但係搭張勁細台
迫到呢.....明明有張大少少都唔肯比我地坐,又話會滴水又話個張仲細,咪玩啦 4對眼都覺得個張台大d 都唔比我地


Anyway 為左食冇緊要啦,我地即睇menu,
選擇又唔多...唉...
咁睇完冇咩好揀 我就叫左個特餐B 而且又好多人叫,同事都係叫同樣野...
 特餐b,沙爹牛肉腸仔麵 配炒滑蛋+厚多士
因為太迫,之後個麵同野飲都因為迫到冇手影相

食物方面,炒蛋係滑好有口感,不過冇蛋香味
,厚多士焗左有一段時間,有d 硬!食左一塊就冇食了。個沙爹牛肉麵真係好普通,沙爹汁唔夠多撈左入去淡哂,牛肉就不過不失啦,麵當然冇加$5 換一丁啦,因為我想試唔係一丁會係咩面,個面都仲ok 唔使加錢換一丁都可以,而腸仔好怪,好似煎得唔夠耐,冇香味生生地!

overall 真心覺得普通,下次試下其他野啦

沒有留言:

張貼留言