2021年6月2日 星期三

服務同食物一樣咁垃圾! So thai so good? So bad!!!

已經很久沒有寫差評,對食不太大要求的我要我寫差評一點也不容易,可惜這次希望大家不會中伏!

就在一田大減價的周日那天,大埔中心人山人海基本上大部分餐廳都爆滿要等很耐的位... 只好找到這里,呢間餐廳出奇地有位,心已諗會唔會係伏呢,但冇辦法其他地方要等上一大段時間只好去試試!

三人入餐廳一開始已經給我們安排一個會戟手既位,只好見另一張正在執位便急急腳換枱。

我們點了三個 lunch set 來 share,lunch set 有跟冬陰功湯 or salad. 冬陰功湯雖然核凸左d 同好多楂,不過味道都仲 OOKK. 反而個沙律好似係到食緊草咁,冇 dressing 同雞肉一舊舊 冇咩味道。 But anyway 主菜先係重點食物,所以放棄左個 salad.

主菜我地點左 “香葉肉碎炒金邊粉“, “海南雞飯”, 同 “一字骨撈檬”. 其實食物一上場我係到懷疑緊人生,我係來食泰國野定係茶餐廳? 

個香葉肉碎炒金邊粉,我見唔係好到肉碎,同 where's 香葉?最頂癮係,原來 pad thai 係用急凍雜菜粒來炒,佢跟本就唔係 pad thai! 食起上來就同茶記既雜菜粒炒粉一樣!(唔知咩係 pad thai 大家可以去 search 睇睇個分別)

一字骨撈檬 so far 都叫正常食得落口,不過個辣味不太足,雞翼就雪藏味重!

最有問題就係佢個海南雞飯,個飯係OK 既,個雞肉就....... 一開始食左一件發覺另一件d 肉係粉紅色,既其實應該係唔係太熟,所以我地搵左店員幫手睇睇,店員話會幫手處理,點知返來都係冇分別!

其實我地當時只係自己細細聲討論,但店員(淺藍色衫男仔頭的女士經理)發現我們有點不滿變大大聲呼喝我們,不斷以十分差的態度大叫 “咩事,咩事,咩事”. 當然我們態度沒有很像他的一樣,還是輕輕鬆鬆細細想跟他們說雞還未熟透,因為大聲不一定是對的! 之後他便以更差的態度說 “即係唔夠熱喇, 我整熱啲畀你”,拿走海南雞後,還在我背後說 “雞唔熟係食得㗎”!聽到這一句真的是把幾火,但我還是好好的態度贈他一句 “雞唔熟係食得,不過有好多細菌”.  其實我真的不明白,難道以這樣的服務態度客人便會妥協嗎? 當然他們亦不妥協,最後把海南雞煮得非常熟透,而雞肉最後變得十分粗糙,我們沒有把他吃完因為實在太難食!

最後餐飲是十分遲上台,基本上主菜食到差不多完再催,才送到!餐飲是兩杯凍檸茶一杯凍奶茶!凍檸茶沒有什麼可以評價,因為和基本出面茶餐廳差不多甚至比他更差!反而我對凍奶茶更加失望!正常在泰國餐廳他們的凍奶茶是泰式奶茶,如果有喝過便知道泰國奶茶是十分橙色的和帶甜! 當店員送上三杯飲品來時,完全三杯同一個顏色,我還以為是三杯凍檸茶,便問問店員奶茶呢?店員便說,這是奶,這是茶,這是糖漿......... OMG 滿心歡喜是泰式奶茶,原來係自己奶加糖加茶,最後自己 DIY 調完後.....奶沒有奶味,糖沒有甜味,茶沒有茶味,真的不知道喝了什麼落肚..... 

這餐難食,服務又差的餐廳,一可不不可再!

沒有留言:

張貼留言