2017年11月8日 星期三

Give me 5 (觀塘) - 豐盛半自助午餐

公司每個月都有 Budget 給我們去吃 Company Lunch,今天我們就選了  Give me 5


由於我們很早就到,所以不需要排隊! 在觀塘吃飯, 為了不跟其他打工仔 鬥排隊 一係就早啲食一係就晏啲食, 所以十二點到絕對冇死!


第一次來到 give me 5, 無論係環境 定抑或擺設 都沒有令我們失望, 平時食飯會同人逼 呢度嘅環境 非常空曠, 完全唔會有面貼面身貼身嘅感覺!


佢哋嘅地方大 同時亦放咗飛鏢機, 美式桌球, 下次同朋友去happy hour可以選擇呢度


佢哋有lunch set可以畀我哋揀, 而且沙律吧係open嘅, 最重要原來紅酒白酒都係可以任飲, 我呢個酒鬼一定係飲紅酒白酒而唔飲湯!




唔飲酒嘅同事 就攞了湯來喝!


不吃牛肉的同事 選擇了吉列龍利柳為他的set lunch, 而肉食類嘅我選擇了澳洲 肉眼扒!



勢估唔到澳洲肉眼扒 咁大塊, 而且一啲都唔韌!


食完main course 當然 不能夠放過佢哋嘅甜品啦, 甜品相對地比較少選擇, 有啫喱奶凍黑森林同芝士蛋糕, 我最鍾意嘅就係芝士蛋糕而且仲食咗兩件非常之好味! 芝士味重唔會太甜, 而奶凍非常之似以前細個食嘅大白兔糖!


由於係company lunch 所以我哋 budget 會多少少, 正因為頭先食完芝士蛋糕覺得非常之好味, 所以估計佢其他甜品都非常不錯, 因而在點其他甜品! 我們點點了韓式抹茶雪糕泡芙, 以及 抹茶朱古力心太軟!甜品送到後十分驚喜 無論擺設 以及份量 都非常十足!


泡芙內的custard 小甜而不膩, 泡芙表層脆皮 非常之脆, 中間再夾上抹茶雪糕 令整個甜品十分到位!



抹茶朱古力心太軟 外觀亦非常好看, 心太軟切開後 真係有流心, 流出來 的是抹茶朱古力, 問了餐廳員工原來朱古力是以白朱古力 為主, 但吃起來並沒有 太過分之甜, 所以我居然能夠把整個心太軟吃光!

沒有留言:

張貼留言