2016年5月8日 星期日

Express Bar by Lassana (觀塘) - 下午茶 食法式 mousse 蛋糕

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 4 環境: 5 服務: 5 衛生: 5 抵食: 4
(5星為最高)

觀塘有好多中式同西式既 cake shop,咁呢我地公司同事都有食開 tea 既習慣,平時都地都會叫 d cake 返來大家食,有日去左宏利 building 飲茶,express bar by lassana 就係茶樓隔離,係我地等位時就望佢地有咩食, 
 一望見到佢地有 catalogue 有新 cake


 我地當然好有冒險精神去問問店員,知道呢要三日前去訂,正好個日係星期二,我地就同店員定左個 white chocolate mint mousse cake 係星期五 casual Friday share 來食啦。

1點幾去到 Express bar by Lassana 去攞蛋糕, 人排太多了, 所以冇影門面相, 攞左蛋糕即刻返 office 因為今天氣太熱, 好驚會溶左就唔靚仔lu, 之後 三點三下午茶時段先攞返出來食!
開左盒, 一睇 "嘩好靚呀" 
 好幾個女同事大叫, 佢地D 女仔真係大驚小怪 

切開左出來都好有驚喜, 因為有分好幾層
一人分左幾件仔, 配埋 coffee 來 enjoy 我地既 tea time. 同埋大家都研究緊個cake 既味道.
個 mousse cake 甜而不膩, 外層脆脆的帶有口感, 中間我估係 raspberry / blackcurrant jelly jam 甜甜酸酸, 配落 mousse cake 好match, 食入口有 white chocolate 夾 mint既香味, 好緊要既係 mint 味道一食就感覺出係新鮮薄荷葉, 而唔係用薄荷香精. 如果係薄荷愛好既朋友就一定鐘意!

同事同我都總結出呢個 cake 一食落口係 個味道係比我地有好多諗法同想法, 因為味道太多好令我地去估入面有幾多樣味道, 感覺好似同我地對話咁, 哈哈 overall 係好食的!

沒有留言:

張貼留言