2016年5月4日 星期三

慕茶 (觀塘) - 超有驚喜的工廈午餐

本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 5 環境: 4 服務: 5 衛生: 5 抵食: 5
(5星為最高)


係觀塘返工, 基本上會發現有好多好有特色, 同又好食既隱世小店係D 不知名既工廠大廈裡面,今日真係要托公司裡既 "女吃貨" 既鴻福 介紹我同另外一個男同事 好 hehe 咁撐台腳 食到一個 超有驚喜既 lunch!!!! 
 來之前幾日, "女吃貨" 話慕茶既雪糕超好食, 一直問我地有冇時間去試下佢地個 lunch, 因為前幾日工作忙既關係我地拒絕佢, 今日我地撇lut 佢, 自己兩個上來先, 比佢知道實殺死我地兩個 


其實慕茶唔易搵, 我地上左工廈入左 lift 都懷疑有冇去錯 building, even 上到 7樓我地要轉左一圈再返去睇 lift 口既水牌先搵到 
 因為真係唔似會有餐廳係個一層, any 肥, 入
題先!!! 

到慕茶門口見到一部好靚既雪糕車忍唔住手影底佢 
仲有好抵死既黑版係左手面
寫左好多雪糕既味道, 令我笑既係 "人情味", "港女咪", 同 "洗左衫味" 
 好幽默, 心諗?! 係咪真有呢D咪食先 呵呵呵!


之後行入多少少就聽到D 優雅既音樂, 同見到小店既環境, 感覺就首先比人覺得好 warm 同埋加分
Waiter 哥哥安排左我地兩個入坐後就比左 menu 我地睇, 因為 menu 有幾份我望完都唔知點咩, 加上我係有選擇困難症, 呢D野都係交返比 Waiter 哥哥介紹返好啦
叫左 Waiter 哥哥來, 直接問佢有咩好介紹, 佢真係好識做生意, 一指就指左 lunch menu 上最貴既個兩樣 "黑松露煙三文魚忌廉汁天使麵" & "抹茶卡邦尼鮮蝦意粉"! $78 each! 平時食開 cheap lunch 既我一睇, $78 OMG!!! 不過環境既加分, 加上"女吃貨"極力推介....好啦就試下有咩咁好先!~


先上來既係餐湯, 餐湯係 "黑松露蘑菇忌廉湯” 
先飲第一口, 意外地個湯好熱, 如果係冬天一定好
! btw, 個湯我同事一飲, 佢就 "嘩" 左一聲, 問佢咩樹啦, 係咪熱親, 原來係被個湯好味到 嘩一聲
 個湯好有黑松露味, 蘑菇切粒入湯好足料, 忌廉唔膩, 真係驚喜至極


飲完湯對 lunch 既 expectation 更高! 先來左個 "抹茶卡邦尼鮮蝦意粉", 我同事要的
同事問我試唔試, 試我緊試! 個意粉好creamy
,  抹茶香同埋芝士香都係意粉入面好 match!
 食左佢一隻蝦, 食得出蝦係新鮮, 同埋唔係泰國漂白脆蝦, 呢個好緊要, 泰國漂白脆蝦我系最最最唔鐘意, 泰國脆蝦入面有硼砂而且漂白左 我最唔鐘意個種口感同味道 (即系酒樓炒飯用的蝦就系泰國急凍處理過的蝦), 同事食到最後同我講 原來個隻唯一大蝦係生蝦, 我冇法同佢 share, 佢 feedback 係好鮮甜!!!

我既 "黑松露煙三文魚忌廉汁天使麵" 更不得之了, 我覺得比同事既更更更好味
黑松露煙三文魚忌廉汁天使麵, 個D 黑松露好香! 可以用紛香撲鼻來形容!
 煙三文魚整得好有 heart!
 因為放到好似玫瑰咁, 
 我諗唔細心既人好可能睇唔到店家既心思! Sorry 相中影得唔好, 睇唔出佢砌左 玫瑰樣出來! 
 最緊要係D 忌廉汁配天使麵 配得剛剛好, 一D都唔膩, 我前幾編都話我係細食既人, 但............佢真係好好味, 好味到我食哂成碟, 真係好誇張囉!!!!!


最後上埋飯後甜品, 玄米茶雪糕
玄米茶味好重, 仲有驚喜既係食食下食到有玄米, 真係好驚喜同埋個口感一流!

Overall "無得輸" 我重未試過 $78 食到咁高 quality 既野食, 同埋細心D去留意, 你會發現到店家做既野食, 每一樣都係好有 heart! 食得出, 感受得出, 睇得出, 支持小店, 加油努力, 必定再來!!!!!!!
 希望店家老板見到 再做更多好野, $78 我開初覺貴, 食完之後完全覺得有 $278 既 quality, 好抵食!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言