2023年5月4日 星期四

outdark (尖沙咀) - 舒適又正宗的韓國餐

今日我老婆同我個老細都不在公司,所以偷閒可以去遠少少食lunch,所以由海港城行到厚福街呢頭搵食!平時去厚福街h8都好多人排隊搭𨋢上,原來時間並唔係咁多人!

再諗起之前成日想食嘅韓國餐廳喺17樓之前成日想食嘅韓國餐廳喺17樓,每晚上來要排隊排到水涉不通最後轉戰,點知原來中午時段相對人比較少而且坐得又舒服環境亦舒適!
其實我覺得呢度嘅環境非常特別,一入餐廳見到好多情心鎖扣上鐵欄嚟做deco已經覺得好特別!

而之前嚟到outdark 因為人太多都冇特別留意佢嘅裝潢,原來有星星月亮同雲,感覺非常溫馨!

雖然佢哋有酒精飲品,不過午餐後就要返公司做嘢不能飲酒,我同我老婆只能夠點梳打飲品輕鬆下!

飲品嚟到都估唔到原來都咁大杯,好抵飲!一杯mojito梳打,一杯芒果梳打!非常足料而且唔會好甜!

來到韓式餐廳其實好難唔點炸雞嚟食,我哋只有兩個人所以點了半份炸雞,同其他嘢食一齊share! 估唔到原來有得選擇味道,如我哋選擇香蒜蜜糖炸雞。而且原來炸雞有拼埋薯條!

新鮮炸出來,來到熱辣辣,而且有大大件,炸雞皮脆肉嫩,各種不同款式薯條有唔同口味!


唔吃飯我哋就吃炒粉絲,老婆唔食牛所以揀咗豬肉!佢哋嘅粉絲好多配菜,所以味道非常富有層次!粉絲易煮到恰到好處不會太遠及不會太硬!


最令我驚喜的是韓式海鮮煎餅,平時出面韓式餐廳麵粉多過餡料,佢哋嘅海鮮煎餅完全好足料,好多蔥,好多海鮮,好多餡料,脆而不膩!

如果有機會極力推介下晝去食,晚上真係人太多!


沒有留言:

張貼留言