2018年8月27日 星期一

慢煮工業 (太子白楊街) - Chill Out 好地方

今日收咗工 約咗九龍朋友仔嚟太子搵食, 朋友嚟過呢一間餐廳 同時佢覺得非常有特色, 價格亦都識分合理, 應該係話比一般嘅 pub 更為便宜!

嚟到呢一間太子白楊街嘅慢煮工業, 樓下嗰層就已經見到十分特色嘅decoration, 開頭仲以為係reception入口,原來要上一層先至係!


上到嚟發覺到風格十分工業風, 環境非常之適合after work 嚟happy hour 嘅朋友仔!


餐廳必定有經過精心設計, 就看檯面上的 liner design 已經係非一般的餐廳作品!Very impressive!!!


唔單只係張liner, 連食物餐刀都 印上公司名稱嘅laser mark, 呢兩樣已經可以睇得出 餐廳老闆 嘅用心! 令到我哋對食物嘅信心更加大大提升!


今晚我就叫咗杯啤酒嚟試, 係比利時修道院嘅啤酒, 呢隻麥味相對比較重, 其實比利時修道院啤酒係非常之出名有興趣嘅朋友可以上google search下睇睇! 不過只係估唔到呢間餐廳居然有得賣! 簡直係驚喜萬分


由於我哋兩個食量不大所以只叫了兩道main, 第一度係芝士焗煙肉薯條, 就咁睇以下張圖片亦都可以見到 portion 很大, 一開始主菜仲未嚟我哋食到已經差唔多飽所以真係好抵食! 佢嘅芝士味重 煙肉亦都唔會太鹹 蔥花香配合 香脆薯條 十分和味!


主菜我哋就叫咗意大利beef Wellington, 下圖可以見到 佢同 傳統 beef Wellington  麵粉皮有啲唔同, 下面係有creamy mushroom嘅醬汁 同時 亦有黑松露喺側邊 配搭起上嚟 香濃可口, 唔會太膩唔會太油!


切開中間畀大家可以睇到入面嘅肉 煮得非常軟, 火候易控制得非常妥當! 非常之難得見到一間 local pub 可以做到咁好嘅食物!


開頭擔心緊唔知夠唔夠,所以除咗叫了 main 之外我哋亦都嗌咗兩份 sides 一個就係大虎蝦另一個就 係溫泉蛋大啡菇, 老實說 兩隻大虎蝦 有啲縮水相對細隻咗 不過燒得都唔錯!


你度食嘢價格相對便宜, 地方環境亦相對大唔會同隔離枱黐埋一齊, 而且更加估唔到嘅就係星期一晚上居然會全院滿座!

沒有留言:

張貼留言