2018年8月16日 星期四

藍象泰國餐廳 (尖沙嘴) - 高檔泰國餐

今日朋友生日, 同時我亦想佢食好啲, 而我哋又喺尖沙咀所以我哋嚟咗harbour city搵食。


見到呢一間泰國餐館嘅門外環境已經非常吸引, 同時我哋時間尚早所以不用排隊等位, 所以二話不說直接入去!


先經過條走廊已經見到好多隻大蟹, 非常生猛非常新鮮, 可惜嘅係我哋唔會食蟹與蟹無緣!


餐廳環境亦都十分大好多枱櫈, 估計錯分成間餐廳就會有超級多人。


格局同設計都非常之特別, 燈光以藍色天花主題, 環境以木顏色黃燈光襯托, 感覺舒適合優雅令人感覺非常高檔!


非常幸運地我同朋友被安排喺海景位, 望住海景嚟望住海景呢食飯咩都值哂!

佢哋有個義人生但可惜朋友唔食得太辣所以寧願散叫, 同埋呢間餐廳有好多特別嘅小食同前菜, 所以我哋寧願自選多於被規範在套餐中!


前菜係泰式餃子,呢個最為特別亦是第一度上菜,令我哋覺得非常驚喜因為餃子有鳥形狀! 鍾意影相食物嘅人真係唔不能錯過! 餃子底汁係用魚露辣椒所餃子底汁係用魚露辣椒所以配起來非常惹味!


軟殼蟹米紙卷,呢個都係一個前菜所以佢係凍食而唔係炸熱, 我哋開頭誤會咗呢一個係熱食, 不過唔緊要照食可也, 同樣亦都有魚露辣椒 不過呢一個相對地沒有咁辣, 而綠色相對比較辣我亦比較鍾意!


相信炸魚餅亦都係泰式小食嘅必點食品, 由於我哋得兩個人所以點了魚餅半份, 半份已經有四件所以很不錯!


主食我哋選擇咗 燒大蝦炒金邊粉, 大坑相當美味烤肉相當砸實,金邊粉相對軟綿!


另一主食, 我哋選擇咗泰國都好出名嘅青咖哩雞, 由於佢哋唔帶飯,所以我哋揀咗薄餅另上來配搭! 唔好睇小呢兜青咖哩細細碟, 其實入面有好多雞肉portion 相對較大。 呢間餐廳嘅青格對你相對比較淡, 辣味唔重 但很奇怪地食到最後列未開始湧上。 雖然有後勁但並不是這麼辣,所以如果不吃太辣的朋友亦可選擇!


串燒係後期先上嚟,開頭以為會喺前菜時間上,可能因為太多人選擇串燒,所以時間比較耐! 串燒我哋選擇咗雞肉同 豬肉, 每人都有一條不同口味嘅串燒最為妥當,可惜醬汁不夠多,但肉質非常鮮甜嫩滑!


晚飯沒有酒會十分可惜,所以我哋點了cocktail, 由於要有特色所以當然點上泰式cocktail


最後嘅happy ending係加上芒果黑白糯米飯, 呢個甜品嘅顏值相對比較高再加上榨椰絲片, 令到 甜品具有特色!


沒有留言:

張貼留言