2017年6月5日 星期一

麻市滋味館 (佐敦) - 好新鮮的海鮮餐

今日一行四人去到佐敦食海鮮, 平時食海鮮都係要入西貢或者南丫島, 而這間麻市滋味館係朋友介紹, 下班以後不用浪費時間走到西貢又或者其他更遠的地方, 朋友介紹的原因最主要他們嘗試過以及特別的是海鮮都非常新鮮!


餐廳位置雖然不是在大馬路附近,所以由地鐵站過來要大慨行8分鐘左右,但不會太難找。我會形容為地鐵三角位,因為在 柯士甸站 佐敦站 油麻地站 的中間。


餐廳環境相對來講比較似 大排檔, 由於 我們比較早到 餐廳還未坐滿人 但可以見到他們的桌子很多很大, 能夠容納到 八至十人以上的 大台, 可想而知他們平時應該會有很多一大班的客人來吃晚飯。


見到餐牌的孖寶 我們選了C 海鮮孖寶, 其他都在餐牌上單點。

由於我們今天的目的是品嘗新鮮海鮮,所以我們的食物大部分都是海鮮! 在openrice上, 看到很多食家 推薦 奄仔蟹糯米飯, 我們亦不執輸, 叫了一份細份的!

店員再揀選奄仔蟹的時候同時也拿過來給我們看, 我亦連忙拿起上來拍照, 生猛的奄仔蟹 蟹鉗巨大 蟹 肚 豐滿! 一個字形容 “靚”!


海鮮孖寶記白灼蝦, 超級大隻!


配上辣椒豉油簡直將蝦嘅鮮味調出嚟, 新鮮嘅白灼基圍蝦, 蝦肉特別爽脆 咬 起上來很有彈性! 


先輩同樣非常大隻這個也是海鮮孖寶套餐的其中一道!
醬油蒜蓉蔥花粉絲配搭得非常好, 醬油不會太鹹 蔥花蒜容易沒有太多不會概 過 扇貝鮮甜味道 ! 雖然見下圖 賣相一般, 但真係要食過先知非常新鮮 以及非常美味!


魚子醬筒號 更加冇得頂, 平時出去食海鮮桶蠔非常多, 用魚子醬 作為 桶蠔的醬汁, 這是我第一次的嘗試!
魚子醬和炸蟲號 兩樣配搭起上嚟十分之match, 生蠔下面的菜, 我沒有吃到 後來聽到 店員的建議才知道原來那片菜 是可以夾著桶蠔一起吃 這樣吃起來的感覺更加清新


薑蔥鮑魚, 每隻鮑魚看到都十分大隻, 而且廚師主導這個鮑魚 十分適中不會太熟因為太熟會影響鮑魚的 質感及硬度, 鮑魚不會黏牙!


食完曬所有 海鮮 奄仔蟹糯米飯中 終於上場


新鮮奄仔蟹蟹味十足同時亦有蟹膏, 由於我們的奄仔蟹非常大隻所以蟹肉特別多! 其實我最鍾意嘅唔係奄仔蟹以係奄仔蟹個味道入落 糯米飯, 味道實在太香太 鮮甜! 所以呢個糯米飯值得推薦!!!


同事喺我哋食緊糯米飯嘅時候菜膽雞亦都最後出現了!
菜膽雞相對嚟講冇乜特別出色嘅地方, 睇嚟 這間餐廳海鮮真的是十分值得推崇! 


最後原來還有甜品送



當埋了單之後我們才知道這間餐廳在做promotion, 20蚊居然有三支啤酒,真係估佢唔到!

可惜我們吃飽了否則我這個酒鬼定必 order 這三瓶啤酒!


沒有留言:

張貼留言