2016年10月2日 星期日

Cuore (馬鞍山) - 中哂伏既西餐

今日假日加上農曆生日,同屋企人打算出街食,開頭打算食酒店既點心,路過呢間西餐心郁郁想試試,因為成日都見人排隊等位,難得今日唔洗等位...

如有睇開我以前既食評,小弟係一個 Egg Benedict lover, 所以食 cafe 西餐我必點 Egg Benedict, 先講講我既食物先...



食 Egg Benedict 佢靈魂係有兩樣野, 
1. Hollandaise sauce
2. 蛋既煮法同質感
外表先講係好一般,一睇到個蛋白(下圖),就知唔好食,因為應該係用 microwave 叮,而唔係水煮 所以質感係唔滑(鞋十十)同乾,味道更因為蛋白乾同硬 食唔到d 汁既味道,而蛋黃方面正常是要流心,可見下圖流心情況不佳。hollandaise sauce 好難食 好腥好似魚肝油咁 未試過有咁既味道。磨菇係食得出用罐頭磨菇,黑松露味完全唔見哂,整體印象好差好差好差!!!! 






姐姐佢就叫左 steak, steak 有好多選擇,紐西蘭西冷,美國 angus 西冷,美國 Angus 肉眼,我地選了最貴個隻 美國 angus 肉眼,打算食貴d 好d 點知....



大家一睇上圖,我唔講 就咁睇 佢所謂既 肉眼 同普通西冷冇分別... 好失望,咁既價我去 花x餐廳 都仲好過佢囉,食落口質感就係同牛柳冇分別,如果係咁我不如叫個牛柳飯,價錢仲平,味道又一樣。最慘係冇牛味,都唔知自己食緊咩!!!

Daddy mommy 叫左個 “牛魔皇飯“ 同 “海鮮意大利面” 呢兩份野都有優點既,就係 portion 大,飯多意粉多,so what 對我地細食既人來講係冇咩意義囉。



個牛魔皇飯我地叫左 燒汁,出來唔知點解好似變左肉醬囉,好神奇,不過都係唔好食,daddy 話可以接受,呢d就見人見至啦,飯入面有牛脷,牛肉... 總之就咩都多...

環境算係好,坐得舒服,可能咁就有好人排隊來食,不過 honestly 我唔會再來囉

題外話,我係一個薯仔怪,所以我會 expect cafe 有 all day breakfast 就會有 hash brown,我 order 我 egg Benedict 時問 waiter (感覺 senior or manager) 有冇 hash brown 啦,佢話唔知要問問,之後居然叫左個 junior 來問我咩事要d 咩,我同佢講可唔可以加錢要 hash brown,at the end 又再去問,問完當然佢係話冇啦。 最後 出家姐個 扒時見到 有 hash brown,心諗你唔係呀嘛,一 又唔講比我知個扒有 hash brown 唔使叫,二 點解咁唔 flexible 比錢加 hash brown 都唔得!!! 

btw hash brown 都係唔好食........

沒有留言:

張貼留言