2016年10月20日 星期四

Alien (太和) - 新界有驚喜既 fusion 西餐廳

台風天,留客天,留客不?留!

是咁的明知第日打八號波唔使返工,所以約左新界友一齊試新野。呢間餐廳其實個 location 都幾隔 sip,事源前幾日去左火車博物館行下,回程返歸路上見到呢間餐廳,比佢吸引左念念不忘(吸引係因為周圍都係老區感,只係佢比人有新鮮感)


收工出發前 係 openrice search 完電話打過去,問佢地 3號波開唔開門,估唔到仲會開,咁當然即刻 book 左位會一會啦!
唔熟太和路既朋友仔要到左太和問問人同開 google map, 我係新界人都要開 map 哦。
太和站行到餐廳 around 7分鐘到,去到好易認,因為頭先講過,舊區唯一新店同晚上外觀有既感覺。


場內裝飾開始佈置緊 Halloween, 同時亦有 fusion 感覺,真心唔錯同有氣氛。老闆亦到在場招呼客人,員工都好有禮貌,好有的餐廳!!!

老闆好幽默,落單時都會講d 野令我地笑一笑,同時我又好奇問佢,餐廳叫 alien 咁你既名係咪都係叫 alien 點知原來係真啲!!!

anyway 講返食野個到先,先來老闆問我口唔口喝 飲唔飲 d 啤酒,同行朋友係女仔,老闆就介紹左隻 唔濃既手工啤酒 “仙人掌青檸啤酒” 佢話岩哂女仔飲


而我呢個酒鬼,緊係要d 男人啤酒啦,老板就介紹左比利時既 kwak

個酒杯超特別,仿 test tube 同 holder, 一開始懶型咁攞個 tube 出來飲,老板見到即是走來阻止我,話係攞住木柄來飲, omg 魚到

同時老板亦問我地要食咩,呢個時候就大檸,大家都知我有選擇困難,睇左勁多 menu 都唔知食咩好,又再次打搞老板叫佢推介。平時出而食灣 我都會問餐廳 推介,不過有時對方通常都答你 “人人口味唔同,我覺得岩食,唔代表你覺得“ 搞到問完好似冇問... 呀 Alien 老板就唔同啦,佢會慢慢解說同介紹,不過最終都係叫佢幫我地拍板啦,所以佢就叫我地食個 $588 既 dinner set B 啦。

以下就係 dinner set b 我地既選擇
- 黑松露薯條
- 白酒藍青口
- 鵝肝黃菌扁意粉
- 法式油浸盲鰽

餐湯係薯仔大蒜湯


味道剛剛好,唔會太咸,薯仔味重,不過飲左一半就已經飽飽地了

沙律係 蝦 Caesar salad


沙律既菜夠新鮮夠甜,醬配得岩岩好又唔會太少

黑松露薯條


好有驚喜!! 新鮮熱辣,黑松露味剛好唔會太多,薯條係厚,即係 expect 食薯條肉,外面少脆,內面軟硬適中,again 我係薯仔怪,所以一食就知 呢個係我杯茶!!!


白酒藍青口


青口就正常啦冇咩 comment,係紐西蘭返來既我,係個邊食青口當飯食,所以我唔以囉來比! 不過呢道菜最正既唔係青口,最正既居然係 garlic bread !
我咬一口即時大叫 “好好食呀”!!! 老板走過來問我咩事 !!個人覺得 配菜好食過主角囉!!!我係 garlic bread lover 所以我食過好多唔同 garlic bread,佢地既真係好特別好唔同!!!! 真係好激動,諗起都仲流緊口水囉!!! 佢地既 bread 脆得來唔硬 (出面既會刮喉刮口),咬一口脆而唔散,garlic 塗得好均勻,味道恰當好處!!唔係誇張,你叫我單點 我都會再要!!!

鵝肝黃菌扁意粉


呢個意粉佢個精華就係個鵝肝,鵝肝一流,唔油外脆內軟,煮得有技術!!!

法式油浸盲鰽


魚其實我就馬馬地,本住試下既心態order,點知冇想像中差wor,佢唔腥,口感好,魚肉唔散,佢既油浸眼見有好多油,食落又唔油wor,夾埋番茄仔一齊食另有一番風味tim

食到咁上下,我呢個酒鬼早就飲完第一杯,所以叫老板介紹第二杯,第二杯我叫佢要再濃d既,佢就介紹左 tipel karmeliet,呢個堅好飲,第一次飲!


飲第一啖冇咩感覺,飲下飲下,咦??個口好甘甜好有回味,老板聽到 就話我就等你講呢句。哈...佢話佢選啤酒都選左好耐,睇到老板既用心同執著!!!

總結:
老板人好好,介紹比你食既野就冇死
員工都好有禮貌
地方環境一流,坐位大同舒服
絕不趕客,出菜時間耐,唔係因為慢,而係要客人欣賞佢既食物
絕對會再來,只係location 有d 遠

沒有留言:

張貼留言