2024年7月17日 星期三

喫茶(大埔) - 性價比極高的西日餐廳

呢間舖頭平時行開行埋都超多人排隊,難得今日 weekday night 去大中食飯,就同老婆嚟試一試!


喺出面等位嘅時候,亦都不妨睇咗入面售賣既餐具,其實好靚好有特色!佢嘅design其實係性價比高嘅,如果排唔到到食嘢都起碼可以過嚟望下!

因為今日唔係假日,所以等咗少少時間就即刻有位,七點幾已經全院滿座,能夠喺呢個時勢有全院滿座嘅本事,相信一定有佢嘅長處!


每個店員都著西裝背心,同西褲,畀掂客嘅感覺非常高級,有啲畀我感覺似以前細個玩夢幻西餐廳嘅遊戲嘅感覺!

餐牌裏面食物都非常吸引,好多嘢都想試試!先點上唐揚炸雞,我特別欣賞這個炸雞的炸粉不厚,而且也沒有炸得非常過火,熱辣辣上台的時,咬一啖感受到炸雞的溫度和十分juice的口感!


炸軟殼蟹扁意粉,這個主食令我覺得值回票價!超大隻的軟殼蟹,最令我驚喜這個意粉有兩粒大帶子!整體來說軟殼蟹十分多汁,意粉味道十分香濃!喜歡吃海鮮的人士不能錯過!


見到每台都會點上蛋包飯,所以我們也點了特大之海老蛋包飯!超大隻的炸蝦,當切開蛋包飯時,兩面蛋汁流出,很有喜悅感,蛋包飯的醬汁是以龍蝦汁來配搭,別有一番風味!

同時也點了,蒜香蕃茄煮青口鍋配香草薯條,青口送上也當場嚇了一跳,無論青口和薯條都是大大份,青口新鮮配上蒜香蕃茄汁味道非常夾!而薯條也是我最喜愛的幼薯條!


我點了紫薯牛乳為我的飲品,牛乳上的印花,非常漂亮很有特色!飲品牛乳味極濃!


老婆點了白桃梳打,消暑解渴,清涼之極!


岩燒芝士多士為今晚嘅甜品,多士外脆內軟,配上溫熱的芝士香脆可口,而且在加上parma ham的鹹香味,令人再想食多啲!


沒有留言:

張貼留言