2018年5月24日 星期四

嚐品慕茶 (九龍灣) - 安靜優雅 cafe

自從12月公司撤走香港辦公室,我和舊同事已經不在觀塘吃飯, 巧合地我和舊同事現在都同樣地在牛頭角九龍灣返工, 所以和舊同事吃飯我們選擇了九龍灣附近敘舊! 而正正畀我搵到以前喺 觀塘 平時在工廠大廈食開的餐廳 “慕茶” 原來佢哋都係同一間!


呢一間相對地比較大, 地方大自然環境相對比之前好而且餐桌都十分多, 完全沒有很逼嘅感覺! 記得以前在觀塘慕茶 食飯都和隔離枱非常之親密!


喺前面呢三張相大家都可以見到原來佢有非常之不同嘅格局, 由於時間十分組我們六點多就已經到了餐廳所以人流不算多!


我們總共有 四位, 所以我哋打算order四份, 然後大家 share 出嚟一齊吃。 以下落嚟就介紹晚餐 主食。


樓上大廈工廠cafe 通常飲品都離不開好似茶餐廳咁通常飲品都離不開好似茶餐廳咁樣檸茶檸水, 呢間餐廳其實有特飲特飲呢係需要加十蚊或20蚊, 價錢嚟講不算太貴由於我們都係喜歡檸檬茶所以最後沒有加錢跟餐飲。


第一個主菜係煙三文魚青醬煙鴨胸意粉, 三文魚非常新鮮, 煙鴨胸肉亦有煎過 所以比較香口! 而青醬配合三文魚和煙鴨胸肉非常配合!


第二道主菜係燒安格斯一口牛伴黑松露燴飯, 呢個基本上係我全場自愛,因為非常濃烈嘅黑松露味以及非常新鮮嫩口一口牛, 搭配上你甜而不膩 香而不過! 特別推介!


第三度主菜係傳統卡邦尼意大利麵, 呢一度菜 和menu上 的名字一樣非常傳統沒有太大驚喜亦不過不失!


第四道主菜 係巴拿馬火腿牛肝菌意大利飯, 這個相對地比較甜, 但配合返巴拿馬火腿 嘅咸道, 鹹鹹甜甜有啲special, 意大利飯軟硬度適中 亦是另一個選擇!


選擇寧靜不擠逼嘅cafe在九龍灣 這家餐廳算是不錯價錢相對不貴食物不過不失!




沒有留言:

張貼留言