2018年4月11日 星期三

周記點心 (西環) - 特色西多,但是很膩


小弟最鍾意食西多士, 之前喺網上面搵到好多西多士嘅餐廳, 而其中一間就係一間叫做周記點心喺西環度! 由於地方相對地偏遠,所以冇機會嘗試但今日有朋友來自遠方,所以為咗帶佢試一試西多咁先嚟到西環周記。


無論係廣告或者係網上推介都係有 奶皇流沙西多士同埋香芋流沙西多士, 而我今次真係為西多士二嚟所以其他嘢都唔識就會order咗個下午茶餐!


其實有啲失望因為當西多士上枱面後, 感覺係兩塊厚多士焗完之後再將流心汁夾埋, 外觀上已經有少少 扣分。


但當漿西多士切開一後無論係奶油蛋黃或者芋頭都流咗好多汁出嚟好似火山熔岩覺感覺非常開心喜悅, 簡單啲嚟講即係有驚喜!

但驚喜還驚喜,平心而論壇奶黃同埋芋香其實食了一兩塊就很膩

呢兩款呢比較相對地我會比較喜歡奶油蛋黃, 因為芋香好似藥水味即係化學劑感覺。

總結其實我會係覺得傳統嘅西多士比較好味, 值唔值得一試其實好主觀,但係如果以我意見我會寧願你去食傳統西多士多於呢一款西多士,即係話不如唔好試。 始終地方遠車程遠 食物又唔係非常之吸引而且 價錢亦十分貴!




沒有留言:

張貼留言