2024年3月4日 星期一

The wall street bar(尖沙咀) - 又Chill又有好野食既Bar

星期五 weekend 夜晚上掉低阿仔同老婆出去搵食,今次喺尖沙咀搵到好嘢!呢間 Bar 環境畀一般尖沙咀場舒服,最意想不到係佢哋嘅食物好食得來又有睇頭!cocktail都同出面嘅酒吧很不一般!


先看環境及餐牌已經感覺他們很有心思,裝修帶有一點古典,但又披上一份 modern!餐廳裏的音樂不會太嘈,無論吃飯和飲野紛圍不錯!


相對較早到餐廳,所以先點上cocktail,happy hour 時段的cocktail相對抵飲,先原來收我 $64 一杯,早知再早啲上嚟飲到幾杯先啦!

由於老闆極力推介我哋點佢哋嘅cocktail,以我本身對cocktail不太認識,所以一開始叫咗平時叫開嘅 old fashion,估唔到都好堅下,佢哋嘅cocktail好有料到,酒味濃鬱,絕無偷工減料!

而另一杯cocktail 有店長介紹你上menu嘅產品,叫 “California Hotel”,呢杯雞尾酒有好
泥味既whisky,再帶點 smoky,連我小飲酒嘅老婆都對佢嘅煙燻味賺不絕口!而且上面有燒肉腸,一邊飲一邊食,非常得意!

今日全餐我哋都叫cocktail,因為佢哋嘅cocktail真係好出色,平時出去吧我都係只叫紅酒白酒,但今日真係好例外地叫多幾杯,你的一杯都係店長推介,如果冇記錯好似叫 “Call me by your name”,店員攞過來時感覺平平無奇的,當介紹這杯飲品是突然開上電筒在下面照上,呢杯cocktail馬上變咗好似星空嘅感覺,佢哋家常食用閃粉所以照起上來閃令令,好有情調!而且唔係得個睇字,杯嘢飲超啱女仔,老婆話一啲都唔濃,但味道非常之香,有飲出佛手柑,紫蘇味!

當飲飲下cocktails已經有少少肚餓,店長推介我哋叫個法式龍蝦湯來share,因為都幾大碗,外觀同一般嘅龍蝦湯樣差不多,但一入口,完全改觀龍蝦湯嘅想法!入面有好多蝦肉同蟹肉絲,每一啖每一口都有湯同有肉口感好好!而且龍蝦湯好有蝦味,而唔係一般出面只有死鹹嘅味道!

邊飲酒當然要配小食,所以我哋唔係主力食main course,反而叫咗三碟小食先填一填肚
- 檸檬牛油汁香煎帶子
先講一講個帶子,帶子煎到恰到好處,內皮煎香,內裏煙韌,帶子味道十分濃,配上檸檬牛油汁,不會有一點油膩!
- 伊比利亞風乾火腿配水牛芝士
風乾火腿一點都會不太咸,去上水牛芝士完全絕配,吃完會上癮再想食多兩件!
- 蘑菇鳳尾蝦
大大的鳳尾蝦在蘑菇上已經夠有睇頭,鳳尾蝦非常爽口,第一次嘗試在蘑菇上配上鳳尾蝦原來口感及味道很不一樣!

最後點上慢煮燒雞,來填飽最後的空隙!呢一道菜亦都係店長極力推介,慢煮春雞在鐵板上配上 rosemary,店員將鐵板燒雞呈上是已在座位聞到遠處的rosemary,再來幹邑鐵板上點上火,簡直係視覺享受!慢煮燒雞,雞肉滑嫩,由於慢煮,雞肉的味道所在肉內,這也很不錯!

最後happy ending選擇了鐵板chocolate brownie! 朱古力汁在熱辣辣的鐵板上滾上,冰火交融,雪糕凍冰冰,brownie熱辣辣,一凍一熱口感回味!

臨離開店時,發現咗呢個餐廳原來有個密室,裏面有唱歌設備,空間都幾大,好彩有人介紹,下次同客來開會後可以喺度飲嘢兼唱k!

最後想講,店長仲好慷慨地請我哋飲一杯自家cocktail,睇來下次都會上來飲返杯!有咁嘅服務質素,好難唔會有回頭客嘅!

沒有留言:

張貼留言