2018年6月19日 星期二

大漁屋台 (九龍灣) - 新鮮日本美食

最近喺九龍灣返工, 係時候搵返一啲好嘅餐廳 嚟餵飽自己! 第一次偶射機會之下見 聽到新同事講新日本餐廳大漁屋台,既然係公司附近 咁我 決定收工時候去試一試!


大漁屋台 喺九龍灣地鐵站沿著條好長嘅天橋過去好快就到, 所以一啲都唔難搵 而且非常之方便!


收工過到去呢間餐廳 大慨六點鐘, 所以客人唔算多, 由於唔係坐落喺大商場所以舖頭可以好大座位空間亦都相對地舒服!


其實我食飯最緊要係舒舒服服, 坐到逼一逼好似係旺角同尖沙咀嘅日本餐廳,同隔離枱好親密有咩意思呢! 所以呢間餐廳俾我感覺好好! 


裝潢動設計都非常日式屋台感覺, 非常之親民!


喺我等緊朋友呢餐廳嘅時間, 餐廳嘅員工非常親切地走埋嚟問我要唔要order一些嘢飲! 諗諗下都幾好不如就order杯 啤酒, 佢哋就介紹咗我飲麒麟啤, 原因係呢度嘅麒麟啤非常之特別, 有部沙冰機喺啤酒上 鋪上沙冰! 同餐廳員工傾過計之後原來先知沙冰係用啤酒製造, 同時喺啤酒上可以保證啤酒嘅溫度特別係我等朋友嘅時間啤酒唔會因為長時間而溫度變暖! 完全感覺到非常之貼心!


喺日本餐廳當然要食刺身, 我哋喺黑板上見到日本活粒貝刺身同時 亦都有日本池魚刺身, 呢兩樣刺身相對出面嘅日本料理比較少所以點來吃。 粒貝其實在香港人所講嘅響螺,而食開響螺就知道質感脆感係好重要, 而餐廳粒貝非常之新鮮同時好有響螺嘅鮮甜!


如果有睇開我嘅openrice嘅朋友, 應該知道我係非常之小食魚刺身除咗三文魚, 而今次點解會點詞語刺身其實都係因為店家嘅極力推薦, 當然池魚刺身完全沒有令到我非常失望,非常新鮮 而且好爽脆, 池魚鮮味非常濃烈, 我諗以後對生魚刺身要有另外一個諗法!


除咗刺身 兩個大男人食晚飯, 飯就一定少不免! 朋友就點咗 北海蟹丼, 而我就order咗安格斯牛肉丼! 當然啦我哋兩位都會一齊分享食物, 北海蟹丼入面有北海蟹鉗, 蟹鉗非常鮮甜 同時係凍食, 除咗北海蟹鉗之外亦有 蟹子, 吞拿魚刺身粒, 以呢個價錢78蚊非常之抵食!


而我既安格斯牛肉丼, 安格斯牛肉切都非常之薄片, 薄片得呢亦都分量好多, 燒汁襯底, 同埋加上生雞蛋將佢全部撈埋一齊味道非常之可口!


由於我哋太好傾,所以坐到差唔多八九點時候開始有少少 口痕,所以叫左串燒炸物嚟試試! 揚物係有蓮藕同吉列豆腐, 仔順利黃金顏色香脆可口亦冇炸燶, 非常之有技巧!




同時間我哋亦都叫咗串燒,反而我對串燒同炸物去對比我會更喜歡他們家的串燒! 串燒大部分我哋嗌咗雞包括咗,雞腎、雞尾、雞肝、同雞頸肉! 佢哋嘅串燒燒,唔會燒得太過火,同時味道亦都燒得非常香! 我最最最鍾意嘅就係雞尾串燒!大家必試!


最後埋單 766, 咁既價錢食到咁多好野,環境又好,完全一流!!!

沒有留言:

張貼留言