2015年12月27日 星期日

太興 (旺角) - 貴價唔抵食 lunch


本人 OpenRice ID: 龜爺JjAyS
食評連結: Click Me

味道: 3 環境: 4 服務: 3 衛生: 4 抵食: 1 
(5星為最高)

朋友來自遠方唔知有咩地道野可選,所以選左太興,因為佢地燒味出名,地方比一般local 茶餐廳大又舒服,我估點都會有返d水準。
一睇menu 心里就 嘩嘩嘩,d 燒味係咪有金呀咁貴既樣樣都 $65+ anyway 入左來點都係要食,我緊係唔想蝕左比佢,我叫個 $66 既雙拚飯 (燒鵝+燒肉),而朋友叫左比較貴既 鵝脾飯$81, 燒鵝飯 $69。
我一睇,唔知點解永遠都係隔離飯香,我個雙拚飯d燒味少佢地咁多既
以後都係唔叫雙拚飯啦。
personally 覺得佢地d 鵝係香同好食既,不過呢覺得d 皮唔夠脆,同堆少少凍左,sorry 要求高左少少,但我以前係其他地方食開都係熱辣辣成件事會開心d。而d 燒肉其實馬馬地 一來唔香,二來唔脆,三來唔熱,四來品好肥。最後最後 個飯真係好唔得,d 飯好乾好硬 完全係硬吞,唔鐘意d飯.....講真咁既價我不如係屋企街市買.....有d灰左


題外話 環境算唔錯唔會迫死人,不過睇來好似佢地做自由人生意多,並不local

沒有留言:

張貼留言